woensdag 14 september 2011

Stil, Stilte voor de storm?

Stil, Stilte voor de storm?
Merken jullie dat ook? Dat er een stilte over de wereld waait, iedereen is met vakantie en het voelt alsof ze boven ook even vakantie nemen. Al dagen al wel een paar weken vraag ik ze antwoorden voor de veranderingen die we wel voelen aankomen maar het is stil…
De gewone boodschappen komen door, voor de mensen die hulp vragen voor de bijzonderheden die ik wel moet zien maar voor andere zaken blijft het een beetje te stil.
Maar ook dan zeggen ze niks, ik lees Salusa, en hoor niks nieuws ik zie andere columns en lees niks nieuws…wil wel een filmpje maken maar moet ik dan zeggen even wachten?

Ja, eigenlijk is dat wat ik jullie vertellen kan

Wachten

Tot ik vanavond uit Emmen vandaan reed naar huis, iets valt me op, de zonsondergang is nog Noordelijker geworden en bijna al naar het oosten toe wegtrekkend…
En dan ben ik door Burgum heen en zie dat de wolken erg licht zijn, wat net nog op 3 kilometer ervoor roze perzik en paars was is nu donkerder grijs en een lichtgevende Kolom en dan zie ik
Een mega grote maan in een vreemde vorm, ik denk nog zie ik dat goed, zo mega groot en ik zie weer en ze ziet er kleiner uit, och denk ik nog ik heb “toevallig” mijn camera in de tas gedaan en probeer een plekje te zoeken om even een foto te maken….. ik ga de parallelweg op en hop is ze verdwenen achter de bomen, ik rij een paar kilometer en draai dan om, en sla een binnenweg in, en elke keer denk ik is ze nu groter hé is ze nu kleiner…
En ja daar zie ik een plekje een weiland met hek en de maan boven de wolken.

Ze is heel groot, oranjegeel en komt net boven de wolken uit,
Prachtig, en nu zie ik ook dat er een vuurrode vlammende rand haar helemaal omtrekt,
Ik pak mijn camera en maak een foto, o jee batterij op…en dan gaat hij meestal gelijk uit maar nu niet, ze helpen me waarschijnlijk en ik kan nog een aantal foto’s maken.
Ik rij verder en kijk door de mooie elsen naar de maan, maar ik verbaas me, kijk nog een keer, ga langzamer rijden, ho eerst afslaan, ja verder rijden bijna thuis maar kijk weer en weer en iedere keer  zie ik haar kleiner en groter worden, dichter bij en verderaf, nee, denk ik , ik ben niet gek  het is echt zo.
Soms zien we de maan helemaal niet en ze is wel mooi maar ze is meestal maar 1 of 2 keer per jaar oranjerood niet iedere maand en dat is ze al sinds december 2010
Wat valt meer op, dat het om 22.30 nog 20 graden buiten was, en dat het een rustige nacht is…
Maar ergens is er een spanning, je voelt dat er iets staat te gebeuren maar er wordt niet vertelt wat het is, het is een sfeer die je voelt in de atmosfeer, en deze is sinds de zendmasten kapot gingen alleen maar sterker geworden.
Trouwens het waren er 3 maar daar wordt weinig over vertelt en het is een raar verhaal wat en hoe de dingen gebeuren, er is wel een slag geslagen in de communicatie en de mogelijkheden tot weer manipulatie voor een deel van het noordelijke landen van Nederland-Duitsland en  Denemarken.
Misschien hebben we daarom wel zo’n onverwachte mooie avond,
Ze hebben ook zendmasten nodig om volgens de coördinaten het weer te beïnvloeden,
Wat opvalt aan het weer is de verscheidenheid aan wolken en dat tegelijkertijd. Het kan zo binnen een half uur veranderen en mooi of slecht weer zijn, grote snelle veranderingen merken we hier op.
Maar in de rest van de wereld is het ook heftig met zandstormen, tornado’s die aanhouden, overstromingen en grote droogte.
Ik zag een teken in de wolken een schip, soort zeilschip vaart langs. Vaak een teken van veel wind en regen.
De Herfst begint in de natuurlijke tijd op 2 augustus maar zelfs voor onze vroege herfst is het al veel eerder begonnen, we hebben begin juni al gemerkt dat de herfst zijn intrede deed, dit heeft te maken met een bepaalde geur  en lichtinval en dit begon dus al 6 weken geleden.

We zien het nu ook de bomen hebben hun kracht verloren, het groene blad is vermoeid, we hebben de zomer in het voorjaar gehad het voorjaar in de winter en wat krijgen we nu?

Natuurlijk was er bijna honderd jaar geleden ook wel eens 1 zomer die koud en nat was maar dit is en voelt anders aan, de weers omstandigheden, de geur de atmosfeer is geheel anders dan voorheen en dat merk je.
Vogels vliegen al weg en de dieren krijgen al een andere vacht.
De tijd om weer naar binnen te gaan breekt alweer aan, en toch kan het zometeen wel een hittegolf komen, het is zo anders geworden.

We zien  op veel vlakken de veranderingen ontstaan en zodra er meer nieuws is over de aarde de komeet Elenin en Niburu zal ik dat vertellen.

Hebben jullie de start van de space shuttle gezien? 4 ufo’s en nasa wist niet hoe snel ze het beeld moesten stoppen…te laat!

Veel mensen ervaren op dit moment dat hun karma in snel tempo afneemt, soms door bizarre verschijnselen gebeurtenissen en soms omdat er de tijd voor is.

Neem je tijd om jouw karma te vergeven, af te doen en weg te laten stromen zodat je hernieuwde energie kunt vinden.
Wees oplettend naar de lucht en de elementen.
Kijk en zie wat er gebeurt


Groeten Klaske Goedhart
Lumeria
21-07-2011


Geen opmerkingen:

Een reactie posten