woensdag 14 september 2011

Jij en de wereld


Jij en de wereld

Vanavond zit ik hier,
Onder de sterren en wie kijkt er op  mij neer?

Hmm even naar boven kijken, wat sylfiden die rustig de energie aan het zuiveren zijn en ondertussen heerlijk aan het spelen zijn met elkaar.
En wat zie ik nog meer, vaag opblinkende sterren die steeds helderder zullen gaan schijnen aan de rand van de hemel.

Mam, vroeg mijn 14 jarige zoon vanavond, waar is de hemel?
Ik zie hem niet.
Nee, zei mijn man en de hel bestaat ook niet.

Soms kan het zo heerlijk eenvoudig zijn.

En om ons staande te houden en met wortels in moeder aarde is het nodig dat we de eenvoud gaan herkennen en gebruiken.
We zien de lucht en de lucht is daar
We zien de zon en die schijnt mega vandaag
En we voelen de dempende atmosfeer die al vandaag aangeeft dat er een Hollandse onweersbui het gevolg zal zijn.
Heel normaal voor de tijd van het jaar en voor ons Hollandse klimaat.
Niks om je zorgen over te maken en je over na hoeft te denken.
Toch?

Waarom krijg ik dan telefoontjes en mailtjes wat er toch allemaal aan de hand is?

Zijn de mensen te hooggevoelig geworden en zien ze echte spoken?
Of is er iets aan de hand?
Welnu, jullie weten dat dit jaar 2011 een heftig jaar is, het mega turbulente jaar naar de overgang toe.

We zullen steeds vaker onze vrienden zien in de ruimteschepen, we zullen ze horen en ze zullen ons helpen. Soms onzichtbaar en soms heerlijk zichtbaar.

Maar wat is er nu zo verandert dat ik ongeruste berichten krijg van jullie?

We gaan wederom even terug naar de winterzonnewende 2010
De aarde ging wiebelen, en de mensen en de aarde met al haar levende wezens was en is van slag.
Het afgelopen half jaar hebben we een ongekende hoeveelheid natuur expansies gezien,
De natuur roert zich.

Wat zagen we voorbijkomen?

Aardbevingen over de gehele aardbol met aardbevingen iedere dag van 4.5 en hoger .
Tornado’s in Amerika
Overstromingen in vele landen
Economische crisis in Europa en de VS Al wordt het daar nog meer verwegen.
Stilte in Israel en Palestina
Rumoer in Noord Afrika en de Golfstaatjes
En natuurlijke de ongekende ramp in Japan.
In Japan een aantal Zeker 3 grote kerncentrales zijn nog steeds aan het lekke n
In Amerika, Nebraska is een kerncentrale ook overstroomt en dreigt ook een kernramp te worden.

En wat zien we in de maatschappij?

Een nog grotere Macht vanuit de overheid, Big brother is waching.
Pinnen met kleine bedragen, kilometers doorgeven voor de “verzekering” tolwegen, gsm traceringen en nog veel meer.
Hier gaan we nog meer van horen, we leven in een steeds beperkende vrijheid.
Alles moet je verantwoorden, je wordt vertelt wat je wel en niet mag eten en waar je naar vakantie naar toe mag gaan.
Als je een uitkering hebt ben je helemaal overgeleverd aan het systeem en het systeem werkt traag.

Met het nieuwe Kabinet is het nog duidelijker geworden dat vanuit de Bilderberg lees Beatrix geregeerd wordt, het maakt niks uit welke partij je hebt want het wordt zo beïnvloed dat ze precies de mensen op de plaats krijgt waar ze ze wil hebben.
En wat is er nu gebeurt?
Ons militaire fundament is weggevaagd… en wat als er meer bosbranden komen en er geblust moet worden, of er een ramp voordoet waarbij het leger nodig is?
Niet alleen aan de landgrenzen denken maar ook de maatschappelijke functie.
En de zorg?
Er gaat een mega probleem ontstaan met de PGB’s, Hoe moeten mensen flexibel geholpen worden als de Thuiszorg tegen mij zegt Ja, mevrouw douchen mag ik doen u heeft code 20 ervoor maar een kopje koffie zetten zodat u even wakker kunt worden is code 6 en dat doe ik niet en ook de badkamer niet opruimen als we klaar zijn want dat is ook code 6.
Dit was vorig jaar en het is alleen maar erger geworden, gelukkig kan ik weer mezelf redden maar een thuiszorg flexibel?  Heb ik in de jaren dat ik zelf in de zorg werkte niet mee gemaakt en zie het vanaf 1 januari ook niet gebeuren.
Onze zoon heeft Autisme en die moet dus aangepaste zorg hebben…. Succes zou ik zeggen door dat we de zorg nu geregeld hebben is het duidelijk voor hem en ons en gaat het goed. Maar haal maar eens patronen overhoop bij een autist.
Succes, shot ja wij krijgen de gevolgen als ouders…. Dan maar in een instelling die mega veel meer kost dan de kleine bijdrage die ik krijg en waar de belasting en de andere kosten nog vanaf moeten?
Nee. Dat is bet een mooie woonvorm die €175.000- euro kost per jaar ipv een €10.000 aan budget…..


Lieve mensen dit is onze maatschappij waarin we leven,
Geen cultuur, geen zorg, geen zelfbeschikking meer…
Waar gaan we naartoe?

O ja die vraag stellen jullie aan mij…
En ik zou het antwoord hebben

Ja, ik heb op vele vragen antwoord,
Ja, de maatschappij gaat veranderen
Ja, we krijgen een ander systeem van ruilen en geld verdwijnt
Ja, we gaan terug naar een andere manier van leven

Nee, ik weet niet hoe wanneer en wat.
Wel ongeveer…
En dat is wat ik nu zie gebeuren,

Ik zie moeder aarde in haar barensnood, ze puft en stint en probeert de balans te behouden maar er is geen houden aan en ze vloeit haar tranen in overvloed door de tornado’s en overstromingen,
Extreme opvliegers in temperatuur en de onstabiele atmosfeer waarin we leven.

Door de evenementen in ons heelal weten we dat de komeet Elenin en de dwergster Niburu onze kant steeds dichterbij naderen.
Nog even en ze kunnen de tweede zon niet meer blokkeren met de vage schemeringen voor de zon.
Nog even en we merken de energie echt heftig veranderen.
De satellieten zullen steeds vaker storingen hebben en we kunnen steeds vaker haperingen in de systemen hebben die op satellieten draaien.


We moeten het afwachten en we moeten gewoon doorleven in wie we zijn en wat we doen.

Maar wees je bewust van de veranderingen,
Toen ik eerder vanavond sint-janskruid ging plukken zag ik velden die de herfst ademen.
De paddenstoelen groeien en de mensen hebben nog de zomer in het hoofd terwijl de herfst zich aandient.
Wat we mogen gaan ervaren is het nieuwe ritme van moeder aarde, sinds de aardbevingen is de aarde minimaal 7 graden gedraaid maar ik denk zelf meer.
Dus komen wij in een ander klimaat terecht en verandert onze manier van leven doordat de seizoenen veranderen en hoe ze veranderen en welke temperatuur en speciale rituelen daarbij horen weten we niet want het is allemaal nieuw.

Een verandering in temperatuur zal zoals wetenschappelijk is aangetoond een mega verandering veroorzaken dus hoeveel verandering brengt een kanteling van de aarde teweeg?

Elke week ontdekken we nieuwe energieën, wordt het helderder dat we het niet alleen hoeven te doen.
Steeds vaker zien we in de lucht de ruimteschepen, groot en klein en mogen we van de engelen en de natuurwezen bericht ontvangen dat ze hier zijn om ons te helpen.

Vraag ze ook om je te helpen in de steeds vernieuwende energie te synchroniseren.
Weet je dat een computer zo nu en dan een update nodig heeft, je stopt er weer nieuwe informatie in en dan moet het wel allemaal in de programma’s passen en dan moet je even synchroniseren…

En dat mensen ook als ze nieuwe informatie krijgen je moet de nieuwe informatie integreren  in jou systeem.
Je kunt je moe en lusteloos voelen, met bepaalde astrologische samenstanden kun je bepaalde energie verwerken uit je verleden.
Komende  1 juli is er een zonsverduistering en dit gaat altijd over relaties, dit kun je dus komend weekend verwachten een nieuwe start een afscheid een stabiele nieuwe relatie met mensen om je heen.

Neem de tijd voor jezelf en laat de versnellende maatschappij op de plek waar ze hoort
Maak soms je kring wat kleiner en blijf bij jezelf.

Ik kreeg ook een vraag over dat de aarde soms dichterbij de hemel lijkt te zijn, deze ervaring heb ik ook.
Soms lijkt de atmosfeer dichterbij en soms heel ver weg.
Ja, dat kan zo lijken maar ook zo zijn.
Wie heeft hier meer ervaringen over?

Via Twitter schrijf ik vaak even kleine zinnetjes met wat ik voel en beleef, en op hyves zie je ook meer foto’s .

Blijf met mij helder kijken naar onze wereld en maak je wereld klein want jij bepaalt hoe groot je wereld is!

Liefdevolle groet Klaske

Twitter; Lumeriaklaske en Lumeriawinkel







Geen opmerkingen:

Een reactie posten