woensdag 14 september 2011

Galactische veranderingen


Galactische gevechten in de lucht.

De hele week heb ik al vernomen van mensen dat ze down zijn, misselijk en draaierig. Nu komt dit de laatste tijd wel vaker voor maar nu waren in één keer meer mensen dan gewoonlijk en uit het noorden van het land. Ik woon daar dus krijg ik vanaf hier de meeste respons. Ik reed gister van Noardburgum naar Wergea, van oostkant van Leeuwarden naar de westkant.
De vliegbasis is dichtbij en we kunnen dus exact horen wanneer ze opstijgen vliegen en andere bewegingen in de lucht veroorzaken. De geluiden zijn bekend en dat maakt het opvangen van andere geluiden makkelijker. Ik was even op bezoek bij mijn moeder, ben om 13.45 weggegaan en rond die tijd is er in delen van Fryslan een harde knal gehoord. Mijn moeder is met de materie waar ik me mee bezig houd helemaal niet mee bezig en toen ik vertrok om 16.00 vroeg ze me of ik die 2 knallen ook gehoord had?
heu?  Nee,  maar ik had wel de straaljagers en de geluiden gehoord waarvan ik weet dat ze van de Galactische federatie afkomstig zijn of andere ruimteschepen.
Ze moeten toestemming hebben van de galactische federatie wanneer ze binnen willen komen in de atmosfeer van de aarde.
En als de toestemming er niet is en de schepen komen ons territorium toch binnen dan volgt er dus een strijd of ze verder gaan of weer weggejaagd worden.
Dit zonder dat het bekend is aan het grootste gedeelte van de wereld bevolking.

Je merkt het doordat de frequentie in de lucht veranderd, geluiden van boven het wolkendek lijken te komen en een vaak dicht wolkendek.
Dit wolkendek kan binnen een half uur worden gemaakt en weer worden opgelost.

En dit zag je gisteren ook gebeuren.

Wat gebeurde er?

Dus weet ik dat er van alles boven het wolkendek gebeurt.
Dan raadpleeg ik mijn ruimtebroeders en zuster waar ik mee in contact sta en weet ik wat er gebeurt, en vaak zijn mensen gedurende en na de tijd w erg moe, en vaak opstandig tot agressief.
Dit gebeurt dan met de mensen die in aanraking komen met de veranderende frequentie in de atmosfeer en die zich bewust zijn van het gebeuren.
Symptomen zijn dan misselijk, neerslachtig, agressief, geïrriteerd, vergeetachtig en besef van tijd en ruimte kwijt zijn.

Maar nu waren er dus 2 luide knallen te horen , dus ik vroeg mijn moeder hoe ze klonken
en ik vroeg mijn moeder of het niet gewoon F 16 zijn geweest die door de geluidsbarrière heen gingen?
Er kwam een beslist NEE uit dat was een duidelijk verschil en die geluiden kende ze.
Heerlijk om te horen dat iemand die niet weet van ruimteschepen en energie, NWO-illuminatie dit zo sterk bevestigt. Dus even doorgevraagd, wat hoorde je dan, waren het geen knallen van een fabriek, Nee was het duidelijk, het was in de lucht.
Nou toen zag ik mijn kans om haar een beetje op de proef te stellen.
Sterrenpoort

Ik vertelde over de sterrenpoort dichtbij ons in Noord Nederland en in Drenthe.
En vertelde ( al boerend, dus waar) dat er een gevecht tussen ruimteschepen hebben plaats gevonden waar de F 16 ook een part in het gevecht hebben geleverd.
Ze keek me aan en geloofde het gelijk, ze was eigenlijk blij om de bevestiging te krijgen wat ze gehoord had en was niet verbaasd met het antwoord wat ze van me kreeg.
De lucht was gister avond heel vreemd, ik reed om 22.30 naar huis vanaf Gorredijk, de zon was zeer noordelijk ondergegaan, bijna net zo noordelijk als waar ze aan de horizon verschenen was die ochtend, en je kon de luchtlagen waarnemen. Een roze rode gloed aan de horizon, een donkere streep wat leek op een wolkendek en een heldere witblauwgrijze lucht er boven die erg helder was in vergelijking met andere dagen.
Ik bleef er maar naar kijken en om 23.00 was het nog hetzelfde, het bleef lang licht, al is het wel normaal naarmate de zonnewende nadert dit was wel uitzonderlijk licht en laat licht voor de tijd van het jaar en de zon ging meer noordelijk onder dan in het westen.
Zo zien me maar weer dat er van alles boven onze hoofden wordt uitgevochten zonder dat we er weet van hebben.

De helderheid van de lucht en van de mens

Vandaag krijg ik een mailtje van iemand die vind dat het licht super helder is en door de wolken heen is dat ook zo,
De lucht is zeer helder en weet je het is wel Zaterdag maar heb weinig luchtbewegingen gezien.

Het is rustig, voelt rustig aan of eerder stil.
Maar er gebeurt zoveel op dit moment.
De kerncentrale in Japan komt weer wat in beeld terwijl de ramp nooit is weggeweest en de ramp zeer hevig is, ga jij nog tonijn eten die daar gevangen is?
Of viscapsules? Waarvan je niet weet waar de vis vandaan komt?
Het rivm heeft ons al gewaarschuwd om alle eten te koken en te bakken of zeker goed te wassen, je denkt tocht niet echt dat dit voor een bacterie is?

Ik was verleden week op de lezing van Amit Goswami in Heemstede en die vertelde dat hij ervaart dat mensen als zombies leven,
Ik was blij met de bevestiging maar zoals de trouwe lezers en hoorders weten heb ik dit ook al waargenomen, mensen zijn met hun beperkte stukje van de maatschappij bezig.
Ze kunnen zo lijkt het niet meer helder nadenken en niet meer helder lezen, ze nemen de informatie niet meer op.

Je ziet verslaggeving van wereldse gebeurtenissen die bij de mensen binnen komen maar het echte nieuws kunnen ze niet zien.
Beseffen niet dat we in een rampscenario leven met de kernreactoren die zo verschrikkelijk aan een meltdown bezig zijn, nieuws berichten dat een brandstof staat vele vele kilometers verderop in een weiland is terecht gekomen gelijk na de aardbeving wordt niet opgenomen dat dit een grote ramp is wat ook invloed uitoefent op ons hier in Europa.
Dat radio actieve zeewater zal zich over de hele aarde verspreiden. En hoe komt het dan met de vissen, walvissen en dolfijnen onze boodschappers van Sirius en onze gevers van de kosmische energie waardoor we hier kunnen leven op aarde?


De boodschap die ik mee wil geven is deze:

Wees je bewust van je acties en wees je bewust van wie je bent en waar je mee bezig bent, kijk naar de kleine nieuws berichten en wees niet tevreden met een antwoordt dat duidelijk het verkeerde antwoord is.
Wees jezelf en wees je authentieke zelf, jouw individu die hier op aarde is gekomen om in deze tijd bij de grote evolutie sprong te mogen zijn en beleef en ervaar de sprong volledig vanuit je gevoel en vanuit je bewustzijn,
Open je ogen en zie
Open je oren en hoor en
Open je ziel en beleef.

Lumeria
21 mei 2011 de dag van de wereld.

A.s. Dinsdag 24 mei lezing in Drachten
www.lumeriawinkel.nl voor kortings kaartjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten