woensdag 28 september 2011

De nooit aflatende steun van de engelen


Na een heerlijke lezing in Zwolle bij Vereniging het witte licht is het wel eens weer goed om jullie een mooie en bijzondere blog te geven.
Vanavond mocht ik de engelen avond verzorgen en de sfeer was bijzonder heerlijk, jong en oud waren vertegenwoordigd.
Vol verwachting op wat zou gaan komen,
En ik weet dat van te voren ook niet omdat de energie samen met de toeschouwers en de luisteraas wordt bepaald.

Na een introductie was het aan mij om de avond in te vullen, hoe doe ik dat?
De afgelopen jaren heb ik het genoegen gehad om bij deze vereniging een lezing te geven en wat mij helpt om een gevoel te krijgen welke mensen er zijn en welke energie ze nodig hebben maak ik Lumeria affirmatie kaartjes.
Kleine kaartjes met een zin een woord of de naam van een engel of meester erop.
Ieder kaartje met zijn of haar eigen energie.

Uit een mandje kunnen mensen even een kaartje vanuit hun gevoel pakken en kijken wat er verteld wordt.
Zo krijgt iedereen een eigen boodschap van de gidsen en engelen en heb ik een beetje kijk op welke energie er heerst.
Heerlijk om herkenning of verontwaardiging of bewustwording te zien of een lach en een traan omdat het juist was wat diegene nodig had, bv Vader en vader was en is bij haar.

Zo heb ik al een gevoel bij wat de engelen willen dat ik vertel, ook was er een jongedame van 12 jaar met haar moeder, een bijzondere ziel heerlijk om deze twee te zien.

Natuurlijk waren er ook reacties op mijn blogs van afgelopen week, en daarop zal ik morgen een nieuwe blog schrijven met uitleg en een stukje evaluatie.
Maar nu wil ik graag ook jullie nog het een en ander over de engelen vertellen.

Als ik zo’n lezing voorbereid kijk ik natuurlijk naar de energie, ik voel wat er nodig is en natuurlijk vraag ik de engelen zelf wie ik het meest naar voren wil brengen.
Aartsengel Michael gaat altijd mee, en heet als aanvoerder van de garde een belangrijke rol,
Als je niet meer weet welke engel je moet vragen voor welk doel dan vraag je AE (aartsengel) Michaël.Hij delegeert het wel naar de passende engel,
[ In de kaartensets van Doreen wordt het ook heerlijk uitgelegd dus neem daar een voorbeeld aan.]

Ik krijg ook vaak de vraag dat iemand het liever aan God zelf vraagt, dat is ook helemaal geen probleem maar weet wel dat God in moeilijke taal terug spreekt, in de allerhoogste energie, en dat hij de Aartsengelen en meesters van de Witte Broederschap heeft om de vertaling te maken naar onze resonantie hierop aarde.

Als je vanuit je geloof een heilige hebt die je graag aanroept is dat ook goed, en als je de Aartsengelen aanroept krijg je hulp.
We leven nu in een tijd waarin we vele oude blokkades achter ons laten en waarin we inzicht krijgen in wat we meenemen uit vorige levens, het wordt allemaal inzichtelijker en duidelijk wat we er nu heden ten dage mee moeten gaan doen.
Jullie zijn degenen die een beslissing hebben genomen om in harmonie en liefde hier op de aarde te wonen te leven lief te hebben en te leren van elkaar.

En de engelen en meesters hebben hun belofte gemaakt om jullie bescherming en begeleiding te geven op de momenten dat je dat vraagt….Je moet het wel vragen want we hebben eigen vrije keuze hierop aarde.
Dus je mag en kunt alles vragen aan de engelen, bescherming, financiële behoeften, liefde, wonen en leven zoals ij dat prettig vind.
Leven zonder schuldgevoel, want dit geld voor iedere ziel hierop aarde.
Waar ook ter wereld.

Wij in Nederland zijn een actief en zeer vooruitstrevend volkje, nu en altijd geweest, kijk maar naar de VOC tijd, ja, misschien niet de fraaiste tijd maar wel een goede tijd om te leren en te ontwikkelen.

Nu ook nog zijn wij in vele energieën de pioniers en leiding gevende mensen die weten hoe en wanneer er door grote groepen geheeld moet worden.

We hebben goede websites met informatie en we hebben open mogelijkheden om deel te nemen aan een bijzondere cursus om de energie te verhogen.
We mogen bewust samen komen en delen in energie.
Onze taak is om dit te benutten en te gebruiken voor de harmonie van de aarde, de mensheid en alle levende wezens op aarde.
Jullie zijn allemaal pilaren van licht en allemaal even belangrijk in de energie van de veranderende wereld.
Wat je kunt doen is je iedere dag om 20:11 in het licht van de engelen te zetten, dat doe je door Aartsengel Michael te vragen om jouw energie te zuiveren en je in een gouden licht te zetten.
Dan bedenk je dat je de aarde in je handen hebt en je de aarde licht, liefde en harmonie stuurt.
Nu zend jij als pilaar van licht alle lichtende energie naar de plekken, de flora en fauna of de mensen die het zo nodig zijn.
Denk hierbij aan de dolfijnen en walvissen, land massa’s en bevolkingen zoals Japan,  Afghanistan en Irak en de mensen in alle andere gebieden.

Als je hiermee klaar bent dan kun je jou handen omhoog heffen om de vrijgekomen negatieve  energie naar de violette vlam brengt en jouw energie weer oplaad en sluit.
Natuurlijk ben je in een aardende houding gaan zitten voordat je begon.
Dit hoeft niet lang te duren maar geeft heel veel verlichting letterlijk en figuurlijk.

Je gaat merken dat door dit te doen ook jij gezuiverd wordt van overtollige blokkades en energie,
Aartsengel Jophiël en aarstengel Jeremiël zorgen ervoor dat je de fysieke en emotionele blokkades kunt opvangen en verwerken.
Vraag ze ook om je te helpen met opruimen van je geestelijke en mentale blokkades, het kan zijn dat je opruimimpulsen krijgt. Of dat je een steen vind die je helpt het laatste zetje in je ontwikkeling te geven.

De engelen luisteren heel goed en wat me altijd opvalt in de lezingen is dat ze zoveel humor hebben en het kan soms in de ogen van leken zijn alsof ik geen respect heb of het maar een beetje afdwing.
Dit is ogenschijnlijk want het is altijd respectvol bedoeld en boven in  het zomerland en verder is zoveel humor, geweldig, lachen en luchtig omgaan met de meest moeilijke zaken in het leven maakt dat het draagbaar is.

Wees niet te bang om de engelen te vragen want ze geven graag antwoord, op alle vragen.

Misschien kom ik er deze week nog eens op terug maar ze zeggen nu dat het tijd voor bedje is, om 1.09 lijkt me het wel klaar voor vandaag en als ik ga slapen vraag ik of Aartsengel Michael mijn energie zuivert en me een heerlijke nachtrust geeft.

Lieve mensen lekker slapen en morgen gezond weer op.

Lichtende groeten

Klaske Goedhart
29-09-2011















Geen opmerkingen:

Een reactie posten