zondag 18 september 2011

De trein rijdt verder



Weet je nog de tijd dat een oude stoom locomotief langzaam op stoom moest komen en dan een repeterend geluid maakte waardoor je bijna in een trance kon raken en kon weg dromen terwijl de trein haar pad vervolgde.

Ja, we moeten heel lang terug en bijna in een vorig leven gaan kijken wil je de oude stoomtrein horen en voelen, maar ook met de treinen van nu kun je het ritme van de voortgang beluisteren.

Alles in het leven heeft een ritme, een lang ritme zoals we hebben gezien in de ijstijd en in de prehistorie tot het computertijdperk waarin alles in een tijdsversnelling is gekomen.

Onze samenleving is als een trein en rijdt verder, een zware stoomtrein die, nu ze eenmaal op stoom is gekomen, niet snel te stoppen is.
Wat zou er nodig zijn voor een noodstop?

De machinisten zagen al enige tijd geleden een gevaar aankomen en hebben maar besloten geen vuur meer op te stoken dus wachten ze tot het vuur uitgaat, alleen is de ketel zo gevuld en heet dat de trein brandstof genoeg heeft om nog even door te gaan, eerst in hetzelfde tempo maar zo langzamerhand al wat minder snel, maar het vuur in de oven is nog heet genoeg en het water nog voorradig.

Ergens in de verte zien ze het gevaar maar nemen nog geen actie want het vuur zal toch doven en het water raakt op dus hoeve de machinisten niks te doen.
En de passagiers?

Ooh die zitten tegen elkaar aan de een slapen de ander spelend met een kind en weer een ander leest een boek en ze merken niks van het naderende onheil.
Waarom zouden ze ook, het ritme van de trein gaat voort, er zijn geen waarschuwingen en als er iets zou staan te gebeuren wat hun veiligheid niet meer zou kunnen waarborgen dan zouden de conducteurs wel langs komen en hen waarschuwen….toch?

Ja, dat zou je zeggen maar het gebeurt niet.
We zitten al een tijdje in de trein en wij zijn de passagiers die in de koetsen comfortabel zitten wachten tot het station in zicht komt.

De zon schijnt, de vogels fluiten en het kaartje is betaald en we kunnen ook nog een kopje koffie kopen dus alles is helemaal goed.

Dit is zoals wij mensen leven!
Wij zijn de passagiers in de trein ogenschijnlijk rustig en zonder gevaar leven we ons leven,
Zo nu en dan komt er wel iemand voorbij die verteld dat er gevaar dreigt maar als we dan het nieuwsbericht zien en horen dan is daar geen waarschuwing.
Ze overheid zou toch niet willens en wetens ons mensen in een trein laten zitten die in groot gevaar dreigt te komen?

JA, helaas wel, een aantal maanden geleden heeft de NASA haar personeel al geadviseerd om maatregelen te nemen, voor een tijd waarin er erge dingen gebeuren, zoals geen stroom, aardbevingen en dergelijke.
Er zijn speciale kampen opgericht om mensen in op te vangen, en exact op de plaats waar men van vermoed dat er minder schade zal plaats vinden, onder Denver Airport zijn immens grote hallen opslagruimtes en schuilkelders gebouwd. en waarom is Obama hier net op die drie dagen? Jesse Ventura heeft veel youtube filmpjes waarin hij dit illuminatie vliegveld onder de loep neemt

De volledige groep ambassadeurs van de VS zijn tegelijkertijd teruggeroepen dit voorjaar voor een geheim overleg, allemaal moesten ze komen.
Dat is zeer uitzonderlijk en is bijna niet in de publiciteit geweest.

De aardbevingen die al sinds vorig jaar december steeds vaker en heftiger plaats vinden, worden bijna niet meer gemeld op de journaals, iedere dag zijn er aardbevingen tot 8 op de schaal van richter terwijl eerder deze eeuw een aardbeving van 6 nog werd gemeld nu wordt dat niet meer gedaan en ook aardbevingen op vreemde plaatsen zoals Nederland.

We moeten kijken naar de oude rustige “dode” vulkanen de oude openingen vanuit de binnen aarde, waarom komen deze zwakke plekken tot leven, kunnen de bewegingen niet meer langs de levende open plekken? Schijnbaar niet en Duitsland heeft de kerncentrales al gesloten die net in of in verbinding staan met de oude lijnen gesloten.

In mijn geestesoog kwam ten zuiden van IJsland in de zee een grote scheuring voor, niet gelijk een bedreiging voor de plateaus van de aarde waar we wonen maar wel zeer kenmerkend voor de onzichtbare dreiging van de veranderende aarde.

Ik heb al eerder vertelt over de Komeet Elenin en de planeet Niburu, en alles wat daaromheen huishoud.
NU is het de tijd dat komend weekend elenin tussen de aarde en de zon in komt te staan, en omdat amateur astronomers ons vertellen dat ze er echt is en dat ze hier en daar zichtbaar is moeten we het hebben van ons gevoel, helder inzicht en onze wetenschap van wat we echt zien wat er gebeurt.
Een mega slechte zomer, wolken die met name altijd voor de zon schijnen te zijn en dan aan de overkant wel heldere lucht of tenminste gaten in de lucht zijn waar te nemen.
Waarom een oranje maan en perzik en rode luchten die bijna iedere dag voorkomen, ochtend en avond.
Dit zijn aanwijzingen dat er voor ons als mensen iets verborgen wordt, en wij wakkeren mensen weten dat als de komeet elenin voor de deur staat ze zo’n kracht uitoefent dat de aarde op haar grondvesten gaat schudden en we verblind worden door de onzichtbare stralen van haar aanwezigheid.

In de bijbel wordt gesproken of 3 dagen van duisternis waarna de hel losbreekt, als er ooit een tijd zou zijn dat deze voorspelling uit kan komen dan is het op 25-26 en 27 september 2011
Omdat dat elenin in een baan synchroon met de aarde en de zon staat.

Daardoor krijg je een zonsverduistering over de gehele aarde die 3 dagen duurt tot ze weer uit beeld verdwijnt.

Maar ja we weten het niet want de nasa, de wereldleiders en onze eigen regering vertelt ons helemaal niks, terwijl er in de atmosfeer veel te zien en te voelen is, een betrouwbare bron van mij meet de spanning in de atmosfeer met een apparaatje wat in de VS verboden is.
Al een aantal weken meld hij een ongekende spanning in de lucht en de laatste week zoveel dat het schadelijk is voor het menselijk lichaam en ook zeker voor de dieren.

Ik kreeg de afgelopen 2 weken veel mailtjes over klachten van het hoofd, pijnen en steken en erg vermoeid zijn.
Okee het was vollemaan maar het zou wel beter moeten gaan en dat was niet zo.

Je kunt deze week meer berichten van me krijgen want we leven deze week in een spannende tijd, het zou kunnen gebeuren, er is zoveel gaande en de sfeer raakt gespannen, dat voel je overal.
Met name is het weer een hele goede graad meter, en wat een weer hebben we, onvoorstelbaar slecht.
Vaak met 2 regenbogen te zien, er zijn ook mooie dingen die je kunt zien en je kunt moeder aarde helpen door dankbaar gebruik te maken van haar giften die ze met liefde en kracht heeft bereid voor ons.

Maar lieve mensen, zorg ervoor dat je de komende week gebruikt om je voedsel voorraad aan te vullen, geld in huis te hebben en medicijnen in huis te hebben.

Water, kaarsen, benzine, wat is voor jou belangrijk?

En mocht het niet gebeuren dan zal er zeker op alle andere gebieden crisis ontstaan, economisch en maatschappelijk. Maar daarover later meer.

Ik weet dat waarschuwingen soms niet aankomen, en soms beleef ik inzichten in mijn aardse bestaan die me duidelijk maken dat mensen die gewaarschuwd worden liever het gevaar met de neus in de storm tegemoet willen lopen dan willen luisteren naar een smeekbede van een in hun ogen waanzinnig mens.

Het afgelopen weekend kreeg ik zo’n lesje, ik had een optelsom gemaakt van de omstandigheden, en kreeg een waarschuwing van mijn gids dat ik weg moest gaan, spullen pakken en vertrekken, dat deed ik, auto gepakt om naar mijn verkoopplek te rijden en werd tegengehouden, ik mocht niet met mijn auto naar mijn spullen om in te pakken. Ik moest door de stromende regen lopen en dan mijn spullen in de auto doen.

Helemaal verbaast leg ik uit dat deze manier niet kan omdat dan mijn  spullen zo beschadigd worden dat ze niet meer te gebruiken zijn, maar het mocht niet baten.
Er kwamen meer mensen die ook willen inpakken en wegwezen en de meneer kijkt weg en ik rij mijn auto naar mijn verkoop punt en kan de schade bepreken.
De situatie was zeer bedreigend, ik werd vastgehouden en mocht het terrein niet af, er gebeurde nog meer maar doordat de politie erbij geroepen is kan ik daar verder niet over schrijven.
Zo heftig was het wel, en dat is jammer want het was tot die tijd toch een prima dan maar er dreigde natuurlijk gevaar, knmi geeft een waarschuwing en met de waarschuwing van mijn gids was het duidelijk dat het over was en er ingepakt moest worden.

Het geeft in het klein de situatie aan die nu in de wereld heerst, er worden waarschuwingen gegeven en men staat erbij en hoont het weg, het geld is belangrijker dan de veiligheid van de bevolking.
Mijn advies is dat je naar je eigen gevoel blijft luisteren, ben jij voorbereid op de tijd die gaat komen?
Heb je een noodpakket?
Heb je met je familie overlegd wat je gaat doen, ga je elkaar opzoeken of blijf je waar je bent.
Hoe bereik je elkaar en kijk wat je in huis hebt wat je nodig zou zijn als er geen Electra en geen financiƫle mogelijkheden?

Op mijn blog  http://klaskie.blogspot.com/  staan de berichten, en ook een filmpje.

Mijn oude weblog is al een maand uit de lucht dus verder op deze blog.
Kom je me hier volgen.
Komende week zal ik veel filmpjes van mij en anderen hierop plaatsen en ik zal updates geven.

Wat valt jou op?
En blijf jij staan in jouw eigen stukje of ga je ook voorbereidingen treffen?

De lumeria beurs gaat door want we rijden op 2 sporen eentje die met de wissel rechts afgaat en in een ander scenario rijd en eentje die links afslaat en de wereld de drie dagen van duisternis geeft.

Morgen zal ik meer vertellen over de 2 sporen waar onze trein op rijdt.


Tot morgen…

Blessings Lumeria
Klaske Goedhart
www.lumeria.nl






  








1 opmerking:

  1. 20 september lezing in Drachten over dit onderwerp,
    je kunt je nog aanmelden
    www.lumeriawinkel lezing Drachten.
    €7.50 entree

    groeten Klaske

    BeantwoordenVerwijderen