donderdag 6 oktober 2011

Dit moet ik even kwijt



Het lijkt allemaal zo eenvoudig,
Lumeria schrijft een bericht en verteld wat er kan gaan gebeuren,
Ze wil ook nog wel een evaluatie gaan doen op de gebeurtenissen die daadwerkelijk hebben plaats gevonden
Laat me jullie eens uitleg geven hoe berichten tot stand komen,
Eerst doe ik veel onderzoek dat is vaak veel luisteren naar economen op de tv, andere berichten in de media en zoeken naar berichten van medeonderzoekers over de hele wereld.
En dan luisteren naar de gidsen en engelen die me wegwijs maken in wat waarheid is wat verteld moet en mag worden en wat nodig is.

Het is niet even een half uurtje zitten en doen,
Daarbij hebben we nog een financieel systeem waardoor ik ook aan mijn financiële behoeften en plichten moet voldoen door te werken mijn winkel en cursussen te geven.
Tevens vraagt mijn gezin ook het nodige aandacht en terecht want dit zijn de mensen waar ik graag bij ben, mijn leven mee deel en mijn verdriet mee deel.
Afgelopen week is één van onze huisdieren erg ziek geworden en “toevallig” was dat Donderdag dat ik met haar naar de dierenarts moest en ze dus een zware operatie moest ondergaan op vrijdag.
Daarnaast was er ook zorg nodig voor onze autistische zoon omstandigheden die niet te voorspellen zijn.

Ondertussen bekijk ik toch mijn huiswerk van wat ik boven heb beschreven, ondanks mijn zorgen en verdriet weet ik dat ik beloofd heb om een blog te schrijven en jullie bericht te doen.

Maar lieve mensen als er bovenstaande gebeurtenissen privé plaats vinden dan lukt het gewoon even niet om geconcentreerd een blog te schrijven waar jullie en ik tevreden mee kunnen zijn.
Gister kreeg ik een vervelend mailtje van een lezeres die diep teleurgesteld is in mij omdat ik deze belofte niet kon waarmaken.
Eerder heb ik ook al eens uitgelegd dat een blog schrijven niet altijd even eenvoudig is.

Graag vraag ik jullie begrip en heb ik iets beloofd en kan ik het niet nakomen mail me dan met respect.
En je krijgt antwoord terug.
Ik snap best wel dat de blogs vragen oproepen en zit je ermee en kun je er niet van slapen mail me dan en ik stel je gerust en anders wacht af tot er weer een bericht komt.
Ik voel me vereerd dat jullie dagelijks kijken naar de berichtgeving en wachten op nieuwe blogs.
Wat ik eerder nooit deed is op mijn weblog berichten plaatsen van anderen en filmpjes maar met de nieuwe www.klaskie.blospot.nl is het makkelijker om even een filmpje of artikel er tussen te doen.
Dit is mijn manier om jullie toch op de hoogte te houden van berichten die ik belangrijk vind en eventueel in een blog zou aanhalen.

Zo meteen komt er een evaluatie blog maar wou dit graag even kwijt.
Ik wil niet gedwongen worden om voor tijdstippen de blogs klaar te hebben want dan blokkeer ik zoals je merkt.

Kan het wel bedenken om 12.00 een blog klaar maar dan moeten mijn gidsen en de energie ook goed zijn om het te maken.

Graag jullie begrippen geduld ervoor en hoop dat jullie de berichten waarderen.

Klaske Goedhart
Lumeria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten