donderdag 5 januari 2012

Welkom 2012

dialoog

Tjonge is het al bij jullie doorgedrongen dat het jaar 2012 is gearriveerd?

Nee?
Hoe kan dat heb je niet naar buiten gekeken?

Heb je trouw naar de journaals gekeken en de kranten doorgebladerd en je gewone dingen gedaan?

Ja?
Fijn blijf dit doen en wordt niet wakker in de wereld zoals die echt is.

Echt is?
Ja, echt is.

Wat is echt dan?

Bijna niks.

Euh… maar jij en ik zijn echt, ons huis is echt en de wereld is echt.

Okee laat me maar even wat uitleggen.

We zijn vanaf de jaarwisseling in 2012 gekomen een jaar waar velen van ons lang op hebben gewacht.
De veranderingen die er aan komen en wat er allemaal zal gebeuren hebben profetieën al honderden en duizenden jaren de mensen bezig gehouden voor wanneer de tijd van de grote veranderingen aanbreekt.
Nou hij is gebroken  krak ik ben er zei 2012… en wanneer begint dan de grote verandering?
21-12-2012
nijl nov 2011


Wat zei het nos journaal ook al weer, zelf even opzoeken uitzending gemist het weer….
De warmte eerste januari ooit!

Dus het is al begonnen en hoe, de stormen razen ons om het hoofd op aarde en in de ruimte.

Ja daar hoor je niks van maar er is een mega electromagnetische storm aan de gang die tegen de klok in draait en wat krijg je dan? Wrijving en dit veroorzaakt samen met de aarde magnetische velden heel veel onrust.

Het wordt niet op de main stram media (msm) verteld maar een vulkaan uitbarsting in Saoedi Arabië vind ik wel nieuws, en een vulkanoloog werd voor gek verklaard toen hij zei dat de laachesee vulkaan in de vulkaan Eiffel actief aan het worden was.

Ik weet nog dat ik als klein meidje daar vakantie ging vieren en er werd verteld in ik kon lezen dat het oude vulkanen waren maar die waren “dood” en toch bleef bij mij het gevoel maar dood is niet dood ze kunnen zo weer beginnen….
Ja je bent een medium bij geboorte al heb je dat niet altijd door als klein meisje.

Ik zal nog een filmpje plaatsen hierover de vulkaan dan hé.

Okee, nu even terug naar maart vorig jaar ( 2011) kerncentrales in Japan en wat gebeurde er toen in de wereld? Er gingen allemaal kerncentrales op nonactief met als eerste de meest renderende kerncentrale van Duitsland die heel dicht tegen de vulkaan eiffel aanligt.
Toeval?


In een economie die vreselijk bergafwaarts gaat althans dat moeten wij geloven en een maatschappij waar zeer veel energie nodig is, wat is dan de reden om deze centrales te stoppen?

En nu weer in Nederland, eerder heb ik al gewaarschuwd voor hoog water en nog steeds, dit is nog enkel het begin van zeer droog en zeer nat en met name de extremen maken de dijken zwak.
En de Oosterschelde hoor ik in mijn oor waarschuw ze voor de Oosterschelde keering.
Bij deze.

Op mijn blog staat ook een astrologisch  rapport van mahala, ze schrijft weer een zeer goed stuk met goede uitleg. En ook dat apparaten zo stuk gegaan zijn, ja ook bij mij, tv, laptop en computer gecrashed en andere gekke voorvallen.

We zien dit veel vaker en ben benieuwd wat jou overkomen is.
Ook heb ik volgers vanuit de rest van de wereld  hoe is het weer bij jullie?
Ik weet dat het hartje zomer moet zijn in Brazilië en winter in de oostelijke delen van Rusland.
Als je gelegenheid hebt geef dan een reactie.

Er zijn weer vele dieren die last hebben van de elektromagnetische storingen, vogels die dood neervallen en richting kwijt zijn en vissterfte.
Ook de bijen doen het heel slecht.

De zonnestormen die de EMP stormen veroorzaken volgen zich er snel op dus we zijn er nog niet, ik denk dat de grote gebeurtenissen nog in opbouw zijn.
We wennen langzaam aan de veranderingen en mede door het stilzijgen van de msm zullen velen van ons mensen als zombies verder gaan en niks door hebben van de veranderingen van moeder aarde.

Als Paragnost is het moeilijk te voorpellen als er zoveel snelle veranderingen zijn, of we een elfsteden tocht krijgen of natte voeten.
Maar voor mij zoals ik het zien komen er grote veranderingen aan als maatschappij en moeten we metelkaar de tijd doorstaan en het beste ervan maken.
Help jij mee?

Iedere dag een gebed een gedachte een lief kaarsje voor moeder aarde en de mensen die het zo moeilijk hebben in deze veranderingen.
Laat jezelf een licht zijn in de duisternis van het bestaan, we trekken nu weer naar het licht toe de zonnewende maar ook de zonnewendes vallen op andere dagen dan wij eeuwen gewend zijn geweest.

Ik blijf op mijn blog www.klaskie.blogspot.com filmpjes en andere stukken plaatsen of linken en hebben jullie iets wat de aandacht nodig heeft mail me dan.

Samen staan we sterk en maken we een mooi jaar van 2012.

Blessings Lumeria
Klaske Goedhart
6 januari 2012

1 opmerking:

  1. Hoi Klaske,
    Het interessante is dat het gros van alles wat nu gebeurt, ook voorspeld staat in de bijbel en wel in het boek Openbaringen. Ik ken de 2012 Maya theorieen en ben ook bekend met Openbaringen. Hoewel de beschreven symptomen aardig overeenkomen, is de oorzaak en de afloop in beide scenario's volkomen anders.
    De grote vraag is denk ik: welke blijkt waar te zijn? Kunnen we er vanuit gaan dat als er 21-12 a.s. niets spannends gebeurt, toch de bijbel gelijk blijkt te hebben?

    BeantwoordenVerwijderen